Saturday 5 September 2015

CARI KERJA KOSONG



Assalamualaikum korang! 


Hai korang! Hehehehe. Aku nie dah beberapa minggu lagi weh nak habis sem keempt nie ha. Tak sabar aku rasa nak menghabiskan sem nie weh. Hmmm, subjek2 dalam sem nie pon agak memenatkanlah. Semua core course weh. Macam aku dah pening dengan sem nie, tapi nasib baik lah takde susah sangat pon. 


By the way, Jumaat depan aku balik sebab ade speaking MUET kat Kelantan nu haaa. Sabar jelah. Takpe, boleh main-main dengan adik-adik aku tu haaaa. Tadik, Ain ade Whatsapp aku, *of course guna phone umi aku. Hahahah. Cakap dia rindu aku.. Hmmm. Mase aku balik untuk mereka tu kan, dia nak masuk pertandingan Pidato Merdeka, so, aku carilah contoh-contoh pidato dalam internet. Pastu, aku ajar dia ape semua. Tapi, aku lupa lah nada-nada pidato, so, aku mintak Afiq voice note pidato kat aku, hahahahaa, dia kan aktif nasyid-nasyid, benda alah-alah semua nie kan, aku tau je semua tu, cuma tak perform je mase sekolah dulu. Hahahahaha. Thanks by the way Afiq~ :*


So, nak citer nie haa, keesokkan harinya tu, aku nak pergi sekolah aku nak amik sijil SPM dengan sijil Bahasa Inggeris tu. Tapi aku pergi sekolah umi aku dulu sebelum aku gi sekolah, memang perfect timing gila weh, aku sampai je, aku dengar, "Dipersilakan Nurul Ain Natasya binti Mohd Ridzuan untuk mendeklamasikan sebuah sajak bla3" hahaha. AKu pergi lah tengah2 tu untuk bagi sokongan kat dia weh, hahahaha. Aku tak cakap kat dia aku nak gi sana, and dia sendiri pon taktau aku nak gi kat dia, hahahha. So, aku lambai lah tangan at dia tu! Hahahahaha. 


Korang tau tak ape reaksi dia????????? Alahai, dia stuck! Dia terkejut gila tengok aku! Pastu aku nampak cikgu aku kan, lepas tu, aku nak gi salam dengan cikgu akulah. Tapi aku pelik dengan adik aku, apehal senyap je, rupa-rupanya dia dah tak ingat! Takkan lah stuck lepas tengok Kak Ngoh kot Ain? hahahahaha sabar jelah.


Oh ya, korang, ade sape2 tak yang ada laptop, internet yang laju gila-gila, haaaaaaa, ade kerja kosong untuk korang nie ha. Walaupun takdelah banyak sangat, tapi kalau korang rajin, of course you will have a chance to earn it my dear~ Korang jugak dikehendaki faham Bahasa Inggeris nie ha, keje nie senang je weh, just iklan, atau buat je ape yang syarikat tu mintak, contohnya, dia mintak korang iklankan atau kena like/ vote dalam Facebook ape semua tu haaaa. Hahahahaah :D


Senangkan? Ade kena bayar ape-ape ke Cekda? Seriously takde weh.. Nie International punya, tapi free je weh. Don't worry! :D Klik kat bawah nie okay?


Klik Sini Cepat! :D
Haaaaaa, dah daftar? Aku daftar, aku buat keje yang Like2, dengan vote2 je weh. Senang! HAhahhahha. NAnti kalau dah buat, share lah kat sini dengan aku sekali. Hahahhha :D Thank you. Eh. AKu rasa sampai sini je, sebab aku nak join Aerobik pulak esok nie haaaaa. Ngehngeh. :D


NOTA HIJAU: Lambatnya nak umur 25++.. *Tiba-tiba* *sigh*

2 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)