Monday 16 March 2015

Rindu :(

Assalamualaikum dan Hai! 


Allah, lama gila tak post ape-ape kat blog hijau comel gila nie kan! HAHA. Macam biasa, tak update sebab malas. LOL. HAHAH. Aku malas nak bukak laptop lah.. Hmmm, bukak pong sebab tengok movie. Wifi kat mahallah aku lambat sikit. Sebab bilik aku dengan tangga jauh gila! Takde lah jauh gila, selang 4 bilik dari tangga je pon. Tapi dah buat wifi slow seciputttttt! Ergh >.<"


Haaaaaa, aku post nie sebab sekarang nie ada kat library... Buat keje statistics, aku nak menaip punya lah slow! Sebab dah lama tak menaipkan. Tangan nie dah laju kat phone lah sebab setiap masa asyik bertempek dengan phone je kan? LOL. HAHHA. So, aku menaip nie sebab nak improvekan lagi skill menaip aku nie haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. haha.


By the way, AR! Aku rindu mu! Walaupun dah asyik whatsapp je, tapi.... hmmmm. Entah. Argh. Nie lah sebab taknak bercinta masa study, kan dah gila kejap. Semalam aku cakap kat umi aku, mengadu kat dia. Pastu dia cakap, "hmmm, syaitan nie sokmo nok goda kito nok suruh sesat". Argh.



Sabar lah eyda! Jangan nak pikir sangat kat benda yang tak berapa penting nie. Tak payah tengok kesweetan orang lain yang bercouple. Nanti kau kahwin, haaaaaaa, amik nak sweet mana dengan laki kau! ARGH. Err, geli pulak aku baca post aku kali nieeee. Eiu eiu eiuuuu! 


Hmmmm, malas dah, dah nak kol 6 dah nie haaaa! Bye korang, segala yang baik datang dari Allah, yang jahat dari syaitan yang ada kat tepi2 aku nie haaaa. Bukan aku :/ hhahahaha. BYE!


NOTA HIJAU: Dia dah nak habis matrik, so, dia busy banyak kerja! Layan perkara bodoh dengan kau bukan boleh tolong dia. Err err errr! Bye~
 

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)