Sunday 1 February 2015

Boring

Assalamualaikum people there ! 
Weh, seriously aku tak pernah post ape-ape sejak masuk tahun baru??? Alahai, sedihnyaaaaa. Hehe. Takdelah, aku lupa nak update weh. Sekarang nie aku malas gila nak bukak laptop. Bukak bila lecturer kasi kerja atau bukak time aku nak tengok movie je. Kalau nak bukak semata-mata layan Facebook ape semua tu, memang no way okay? 


Laaaa. Buat ape nak melantak kat laptop kalau kat phone dah ade apps kan? LOL >_< Aku post nie pon sebab aku boring weh. Nak login twitter sebab nak tukar nama username aku super panjang macam hape entah! Hmmm :( Sekarang dah tukar, so i am happy! :D Haha.


By the way, aku jealous dengan student Matrik nie, sekarang nie diorang dah balik Kelantan weh! Cuti seminggu! Nak balik jugakkkkkkk!!! Tapi balik untuk ape? Ops. Hahahaha, AR cakap bagilah chance untuk dia pulak balik Kelantan. Haha. Korang aku sekarangkan tengah bad mood, alah, takde kaitan dengan period pain ape semua pon. Cuma entahlah, dalam kepala tengah pikir something, tapi aku tak sure apa yang aku tengah pikir. Dah tu satu, lepas tu kalau aku scroll je phone aku, jadik nak nangis ape semua. Serious aku tak tau kenapa! :( Hmmm. Aku macam hmmmmmm. Entahlah. 


By the by, sekarang nie aku ade perangai pelik sikit, entahlah, takdelah pelik sangat pon, pelik sikit je. LOL! Pelik macam mananya Eyda oi? Takkk. Aku dalam hati nie kan suka online bagai kannnn? Aku suka sangat upload gambar, lepas tu delete. Upload, delete, upload delete! :D Hahahahaa. Aku bukan ape, aku selalu pikir "Ape orang akan cakap bla3" Alahai. aku tau, kalau kita dengar mulut orang, memang tak kemana kita nie. Ye dokkkkk? 
Okaylah aku rase sampai sini je dulu okay? Hehe. Selamat Tahun Baru. EH? Takpelah, walaupun nie 1 February dah kannn? Hehe.  


Bila nak jumpa macam nie lagi ye?

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)