Monday 23 March 2015

Minggu yang agak busyyyyyyyyy.........

Hai Assalamualaikum!



Teka kenapa aku update? Sebab time aku rajin laaaaaaa. Lols. Ops. Takkkkk. Sebenarnya minggu nie aku dah nampak kebusyan aku untuk Sem 3 nie weh!  *ade ke ke"busy"an yu sebenarnya dalam Bahasa Malaysia? Takde pon okay? Jangan nak amik je semua perkataan yang aku guna. HAHAHHA. Haaaaaaa, Sem nie kan aku ambik 3 subjek je, Statistic, Islamic Revealed Knowledge, dengan English je. Aku harap sem nie aku dapat exit English dengan elok.. Tak mau repeat level 6, aku harap aku dapat jawab elok-elok ape semua nie. :(
 
 
By the way, aku rase nak balik je minggu nie, sebab minggu lepas, nenek aku sakit... Suspek denggi. :( Argh, dengan macam assignment nye, projek videonya, memang gila macam tu je aku minggu nie. Lek ah. Minggu nie je pon. Hahahaha. Haaaaaa, semalam pulak dia ade send video kat aku, tapi aku takleh bukak. Entah. Aku tak sure phone sape bermasalah, aku atau dia. Of course lah phone aku, sebab phone aku kan baru format! Argh. tak suka lah home desktop yang baru, system yang baru nie. Lenovo aku dah buruk!! :( Bukan phone yang buruk, tapi semua perkakas dalam tu takleh ! Jadik hodoh je. Fail nampak tak tersusun. Tu perkara yang paling buruk jadik kat aku tau! :( 
 
 
Haaaaa, aku rase sampai sini je, aku nak masuk bilik, nak bukak laptop, nak try assignment statistic. Sebenarnya, kalau study aku lebih suka study group, tapi entah kalau assignment, aku lebih suka assignment individu, tapi buat assignment tu dalam group! Aku lebih suka macam tu tau, sebab kita boleh buat macam dengan assignment kita tanpa ade problem dengan orang lain.




NOTA HIJAU : Keliru nak balik ke tak minggu nie? D:

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)