Monday 10 November 2014

Short Sem :D

Hi and Assalamualaikum guys!



Oh my God! How cruel I am not posting for a long time to you ye my cute blog ever! Hehehe. Seriously, tak busy pon. Cuma aku je yang mencari alasan basi takna update blog aku nie haa. Entahlah. Dah takde rase "ghairah" kat blog nie haa. And, I don't know why. Haha.
 
 
By the wayyyy, aku dah masuk Short Sem tau. Haaaaa. Orang lain cuti sem dua tiga bulan, aku jugak lah yang kene perah otak hadap buku nie kan? Haaaaa. Kan amikkkkkk kau! Hehe. Takpelah, dari aku duk kat rumah habiskan beras dan duit umi abah kat rumah tu, baik aku pergi sinikan, takde lah berkarat otak aku nie, hadap Phone, Tv, Iqbal, Phone, Tv, Iqbal! Haha.
 
 
Sebenarnya, aku just nak cakap yang sem nie au dah tak sekali dengan roomate aku dulu sebab sekarang nie, Mahallah (Asrama) kat aku kene limit satu bilik tiga orang jep. That's why i have to separate with them! Ermmmm. Takpelah, ade baiknya jugakkan, boleh tahun nie seroomate dengan classmate aku. Hehe. 
 
 
Kadang-kadang kita rase benda tu akan menjejaskan kita, tapi kita jugak tak sedar yang benda tuh akan bagi kebaikan kat kita jugak kan? Slow-slow aku kene terima! :) Haaaa, dah masuk Sem 2 nie, mestilah nak tau jugak amacam result sem lepas eyda? Okay ke tidekkk? Kihkih. Alhamdulillah lah, dapatlah jugak 3.++ ke atas jugak. Tapi, tuh bukan target yang aku nak capai. Tapi aku sedar yang sem lepas aku study main-main! Tangan tak lengang dari phone. How cruel technology make me lazyy! Aku jugak tau yang Allah bagi setakat kita bagi je. Kita main-main, result pon main-mainlah dengan kita.. Aku harap sem nie, aku dengan Wawa dapat score balik short sem nie, naik balik, In Sha Allah. 
 
 
Aku manusia mudah lupa. Dulu mase sekolah menengah, aku conquer kelas dari segi macam-macam, tapi kat sini, aku berperangai macam budak dapat elas akhir sekali. So, what is your point actually Eyda!!??? Dah dapat sambung belajar, beljar lah elok-elokkkkk!!!!! Jangan nak menggatal sangat! Nie study Instagramlah, study Videolah, Study Edit gambarlah, tuh je keje kau kan? Haaaaaaaaaa. Dapat pointer tu, go to hell with your pointer. Nie zaman bersaing, kau ingat orang pandang ke takat pointer macam tu? Kau ingat dah dapat macam tu, orang nak amik kau jadik anak menantu ke woiii! 
 
 
I am sorry for my bad word, nie je cara aku nak naikkan semangat aku. By gives word that can make my dreams will be comes true.. :( Masya Allah, I am sorry if it is sounded like that I am not grateful with what You have given to me. Hmmm.
 

Hmmm. Since aku rase aku dah lama menaip, aku akhiri entrie nie dengan lafaz, Assalamua'laikum! Hehe. Bye!
 
 
 
NOTA HIJAU: Since ramai kawan-kawan kat matrikulasi aku dulu kene buat blog, then mintak aku edit blog bagai, aku mintak maaf tau sebab dah lama meninggalkan zaman mengedit blog bagai nie since dashboard nie kan dah tukar interface baru kannnn? Aku tak pandai sangat edit guna yang baru tu :( Yang aku banyak tukar sekarang nie, header blog aku je. Yang lain FAIL! Get it? Sebab tu lah aku takleh tolong tau! Lagi pon, kat rumah aku takde broadband lah, aku pon duk kat rumah memang tak ah nak hadap laptop bagai nie. Bukak blog update nie pon sebab, hari nie first start kelas kan, Lecturer tak masuk lagi, lepas tu keje assignment bagai takde lagi. Sebab tu lah, bukak laptop layan movie je keje. Hehe. Bye!
 
   
 

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)