Friday 26 September 2014

Final Exam! Ngeh ngeh!

Assalamualaikum guys! Kihkih. Lama ta update blog kan? Last update dulu mase cakap pasal birthday aku bagai tu kan? Haha. Pastu terus tak update terus sampai hari nie kan? Haha. 


By the way, korang, minggu depan aku dah Final Exam tau! #PrayforEydaComel tau. Haha. Cehhhhh. Benda-benda alah Hashtag nie dah  famous kan sejak dua menjak nie kan? Perasan tak? Nak nak hashtag power Wak Doyok tuh? Kihkih.


Haha.


Sebenarnya banyak benda yang best berlaku kat aku sepanjang aku duk cfs nie.. Tapi taktau nak citer pasal ape. Sebab semua best! Haha. Sekarang nie aku aktif dalam Instagram je, sekali post, 10 gambar sekali. Haha. Tak tak tipu je. Takde lah 10, dalam 3-4 gituh lah. Kadang-kadang sekali je. Mohon follow, username: asnidaridzuan. haha. Facebook pon jarang. Kalau aku online, mesti aku bukak yang AR dulu. Baru bukak yang aku punya~ Huuuuuu! Banyak cantik muka aku kan? HAHA.


ARGH. Letih taip, letih nak baca, letih nak post. HAHA. So, i think better i stop sampai sini je okeh? Will update again, kalau ade nawaitu rajin dalam diri. Kihkih.





NOTA HIJAU: Hope aku dapat Exit Arab dengan English, tak sanggup jadual pack Sem 3 nanti! Arghh! Bye! #PrayforEydaComels. Bye! :D

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)