Friday 20 June 2014

Aku sambung ke ....

Assalamualaikum dan Hai ! :)
Oh lama gila aku tak update blog kan?? Takde yang rindu aku ke weh? Haha. Asyik tanya soalan sama je setiap kali aku update blog! Hahaha. Well you know me right? Ohh. Hmm. Dulu au ade janji dengan korang nak citer pasal aku sambung pelajaran ke mana-mana kan? Haha. Mane lupa janji aku kat korang~ Ermmm, sebenarnya aku dapat Program Asasi Bahasa Inggeris kat Centre of Foundation Studies International Islamic University Malaysia atau lebih famous nya dipanggil CFSIIUM, yaaa? 
Well, as people known, dari segi nama University tuh dah tau yang Uni nie Islamic kan? Am I right dear? Yeah~ Untuk exam EPT aku dapat Level 5 dan untuk APT aku dapat level 1  je. So, aku tak boleh belajar lagi course wajib aku kan? Aku kene belajar subjek teras je dulu, iaitu English, Arabic, ICT dengan RKA~ By the way, kalau ade senior yang baca blog aku nie, untuk pengetahuan Sister dan Brother, RKA nie subjek baru yang semua pelajar kene amik dan first batch yang amik subje nie.  Err, I don't know how I want to tell you, tapi macam tuh lah kan?? :')
Yeah. Aku rasa sampai sini je dulu, nanti aku rajin aku update lagi~ Bye :D 


NOTA HIJAU: Semalam Birthday aku, terima kasih kat roomate aku sebab berjaya buat aku menangis semalam :'( Aku menangis sebab stress dengan banyak benda semalam.. Buku tak beli lagi, Bank Muamalat kat tepi Clinic IIUM rosak lah, apelah! Aku call Umi, Umi busy pulak. Aku pong menangis lepas aku keluar kelas semalam...Lepas tuh, nasib baik jumpa dengan classmate aku, dia lah yang ajak aku pergi selesai hal Ban Muamalat ape semua nie, lepas tuh roomate aku call tanya aku kat mane lah ape lah, aku dah macam pelik sebab biasanya diorang puasa, tapi tiba-tiba semalam diorang tak puasa.. Dah lah malam tuh diorang tidur awal. Aku dah macam terpikir, "aikkk, diorang lupa ke arini ari ape eh?" Aku pon macam, err, okaylah kalau macam tuh. Tapi lepas diorang call, di suruh aku naik bilik sekarang. Lepas tuh aku pergi jelah kan. Lepas tuh, Syakina tak bagi aku masuk bilik. Dia tutup mata aku, lepas tuh Surpriseeeeeee! Hmmm, terima kasih korang! Walaupun kita baru, tapi korang boleh terima aku walau aku Kelantanesse~ Well, awek Kelate in the house~ Bye guys :')
 
 

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)