Sunday 1 December 2013

Seriously, kawan lagi bagus.

Assalamualaikum dan selamat petang. Oh my Allahhhh! Lame giler aku tak update blog aku kan? Ohsem gile kau nie eyda. Alololo, tak payah nak bajet femes sangat okay? :P
Actually, aku busy. Hmm, bajet busy giler weh. Ha'a, memang pon. Tiga minggu nie aku exam. Disebabkan aku guna phone nokia cikai je, so of course lah phone cikai tersebut ade Signature, sampaikan Signature pon tukar jadi macam kat bawah nie,
: MID-TERM EXAM :
> 9-21/ 5 / 2013 <  

Soooo, bila dah abes exam? Macam mane dengan Signature aku? Terus tukar balik ke Signature asal. Apekah ia ? Okayyyy, let me explain okay guys? ;)
- AR <3 Mr. H - 

Hmmm, mesti ade yang tertanya-tanya kan? Apakah itu AR? Siapakah itu Mr. H ? Okay, meh aku citer. Kejap, sebelum tuh tolong jangan judge aku macam-macam la weh. Aku tak kuasa nak layan korang. Ahahaha :)


Apakah itu AR?


Hmm, korang, AR nie merujuk name aku lah, Asnida Ridzuan. Aku dah rase sebati dah dengan name nie. Tadi, aku check jawapan objektif untuk Kimia, disebabkan ade budak PKBM ade yang pegi berkhemah, so, diorang kene exam lah hari nie and esok and mase cuti nanti. So, aku kene hantar lah soalan aku. Dekat soalan aku tuh aku buat AR, memang besar giler. Lepas tuh, Cikgu Rahimah baca, A. R ? Sapo nie? Aku pon cakap, saya lah cikgu. Hehehe ;) *Bukan Aiman Rahman :P Wakaka*


So, sape pulak Mr. H?


Hmmm, yang nie aku tak mau bagi tau korang lagi. Yang pasti aku takkan couple kat sekolah menengah ke ape ke, okay? And, tak perlu la teka nie Haziq ke, Hazwan ke, Homar ke, Hyun Seuk ke okay? :P


Lalalala~ Sekarang terjawab kan persoalan? Okay, now we move pasal satu lagi benda. Actually, perangai aku nie gila-gila dekat sekolah. Sekarang nie, aku, Ika, Aznie, and A.R sedang buat study group memandangkan SPM dah nak dekat. So, aku la yang mengajar dorang. Bukan aku jugak lah yang ajar semua nie, kitorang bergilir-gilir tau. Aku pon bukan perfect. Kalau aku perfect, semua keputusan aku dah dapat A+. Cewahhhh~
 

Oh yaaa, aku jugak suka bila kawan-kawan aku cakap, "Eh ida, sedap lah mu ajar, pehe sebutir-sebutir" . Maksud nie, kawan aku suka lah aku ajar diorang. Sebab dia faham. Tapi, maybe aku nie terlalu happy-go-lucky dengan budak kelas aku sampai ade yang ... hmm, takmau lah cakap.



Okay, aku ade mende penting kene buat. So, aku mintak izin pegi dulu. Nanti aku free, aku sambung lagi okay? :) Bye. Thanks sebab sudi bukak blog aku. 



P/s :  This is Auto-post. Aku update entrie nie mase 22/5/2013 ;)


0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)