Wednesday 23 January 2013

Happy Birthday Ya Rasulullah SAW :)

Assalamualaikum.



NOTA HIJAU : Hmmm, dekat sekolah aku tadik ade selawat ke atas Nabi Muhammad SAW :) Alhamdulillah hari nie tak hujan. Sebenarnya,hari nak buat Merentas Desa, tapi postpone ke minggu depan lah pulak, sebab semalam dengan kelmarin kan HUJAN! So, cikgu cakap, hari nie tak jadik buat. Alih-alih, hari nie cuaca redup jeee. Okayyy, need to go~ Bubye ;) Aku serious nie, serious. Bulan dua nanti, aku tutup blog aku! Bukan tutup terus, tapi tutup tahun nie je, tutup untuk bagi aku sorang je boleh tengok blog aku~ Aku nak fokus betol-betol wey untuk SPM. So kalau korang nak baca blog aku, baca je lah dari aku start buat blog sampai ke entrie aku yang ini okayyyy?Oh lupe nak bagitau korang yang bilik aku dah siap wey. Umi ngan abah aku kan, sambung rumah. So, dia tambah 4 bilik. Bilik aku -warna hijau, bilik kakak aku - warna purple, bilik nenek aku - warna biru, bilik adik aku warna kuning. Amboi meriah kan? Nanti aku update gambar~ ;)

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)