Tuesday 12 March 2013

Exam ;)

 Assalamualaikum. Lamanya tak menaip. Ganjil betul rasanye. Well minggu nie aku exam. SEbenarnya dah start dari minggu lepas lagi pon.. Tapi, nie kali pertama aku update lepas aku tutup blog aku buat sementara waktu kan? Okayy, aku taknak cakap ape-ape pasal exam. Sebab kalau nak kate dapat jawab, takut jadik bende lain pulakkan ?

 
Alaaa, contohnya macam nie lah, korang rase korang memang confident gile kot dapat jawab dalam exam, tup tup! Fail! AddMath pulak tuh. Macam mane tak tension kan? So, aku nak slow talk dalam hati aku je. Aku taknak cakap kat sape-sape pasal exam. Biarlah keputusan yang menentukan. 
 
 
Well, besok exam biologi. Bye! I want to study. In Sha Allah. Assalamualaikum.
 
 
NOTA HIJAU : Semalam aku pegi bank. Jumpa dengan Ustazah Zailani merangkap kepada kawan umi aku dan Cikgu aku mase sekolah rendah dulu. Dia cakap, makin comel sekarang nie. Aku dah pelik, so, aku tanya Umi aku. "Umi, ustazah oyak sapo comel? Da ko Umi?" , pastuh umi aku jawab. "Entahlah". Aku pon sambung,, " Hmm, da raso Ustazah oyak ko da, mugo da kea comel arini." :P P/s: Perasan jugak ialah cara untuk mengumpul self-confident dalam diri. Bye~ 
 

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)