Saturday, 1 December 2012

Projek Asyura :)

Ingat mengacau Asyura nie senang? :) *aku perasan yang sanggul aku tuh nampak tinggi kan? Padahal, aku pakai pengepit!*
NOTA HIJAU : Hari nie rumah aku buat Asyura :) Par yang getir bagi aku ialah bila kene mengoyak daging sehelai-sehelai. Sebab bila kita dah koyak daging lembu halus-halus, proses mengacau Asyura tuh senang! Pukul 5.30 pagi aku tidur semalam, pastuh kene bangun pulak dalam pukul 7.30 pagi. Mujur aku 'cuti'. Kalauuuuuuuu taakkkkkkkkkkkkkkk, hmmmmmm! :) Okayylah, tuh je yang aku nak citer untuk korang! Nak jugak Asyura? Bagi emel, (dan password sekali) okayy? Biar aku post gambar Syura kat korang! Hahaha, daripada terliur kannnn? KBYE :D

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

KOMEN BERUNSUR NEGATIF TIDAK AKAN DILAYAN !!