Saturday 11 August 2012

Bazaar !

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada blogger muslim and non-muslim sekalian :D Korang, aku baru je balik dari pegi Bazaar Ramadhan, dan aku dah tak malu bila jumpa kawan-kawan se sekolah dengan aku woo ! Please give me a clap k? NOWWWW ! Okayy, ade unsur peras ugut disitu.

Nak tau nape aku kate camtu, sebabnye aku selalu kecoh bila jumpa kawan satu sekolah dengan aku kat pasar, Econ, Pantai Timur, bank, and so on.. Bukan bajet aku sorang boleh beli kat Bandar Pasir Puteh.. Hmm, entahlah. Biasanya, kalau jumpa dorang mesti aku teriak sampai orang yang berdekatan dengan aku jadikkk penasaran,, HAHA :D Padahal kawan aku jumpa dengan aku relaks je, aku pulak yang lebih-lebih.. Bila selalu jadikk macam tuh, Umi aku pon tegur, Acuu, jange dok kalut gak. Sokmo kalu jupo nga saing gak ralik nok nepikk, malu lah. Padahal saing hok jupo nga kito tuh tak dok gapo-gapo. Kito jah hok duk kele kabut.. (Tolong jangan nak clumsy. Bila jumpa dgn kawan mesti nak teriakk, konon malu lettew~ Padahal kawan yang jumpa dengan kau tuh senyap dan senyum je bila dumpa dgn aku. Tapi aku pulak yang lebih-lebih) Haa, kira macam tuh lahh :D

_________________________________________________

Tadik jugak aku ade jumpa dengan kawan sekelas dengan aku dua tahun yang lalu.. Seriously nampak bersopan dan ayu je dengan berbaju kurung.. Aku ? Pakai T-Shirt Lengan Panjang, tapi singkat kat bawah.. Seluar hitam berpoket, dan tudung yang tak berapa nak labuh.. MALU DAN SEGAN ! Tuh je ape yang ade dalam ati aku. Kadang-kadang aku terpikir, aku asyik mengata orang lain yang pakai teruk dari aku. Tapi, aku sendiri macam tuh. Takde lah sampai ketat.. Tapi aku sendiri pon rasa tak selesa. Rasa macam bersalah dengan Pencipta aku..I need to change! Aku nak cari baju kurung bila dah siap berbukak nanti and hang it up in my wardrobe :) Please pray that I can change it special to my Mr.H, that is my truly Mr.H ! :')

Aku jugak ade terjumpa dengan perempuan yang freehair kat bazaar tadik. DAN, hati aku jahat sikit. Mesti hati aku tanya kat otak aku, Weyy, pompuan nie tak pakai tudung, tapi dorang puasa ke tak ek??? Aku pelik laa wey, kita kan dalam bulan puasa, kot ye pon rasa diri tuh comel, ape salah nye korang tutup kecomelan korang dalam bulan puasa nie. Bulan nie je, BULAN NIE JE WEY ! Hormatilah bulan Ramadhan. Okeylah, aku rasa nie je yang aku nak taip.. Sebab aku bajet untuk menaip blog dalam masa 15 minit je, sebab nak menyiapkan makanan untuk berbukak pulak nanti. Sehingga berjumpa korang nanti pagi raya okayyy ? BYE :D

Anyone PMS here? Oh, please! Help me to accelerate because I do not want to replace fast in many day next year ! :')

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)