Friday 13 July 2012

Kawan Makan Kawan ? Yum Yum best nye :D




Kawan makan kawan makin ramai kat atas dunia nie kan ?
Aku pon ade ! Dalam kelas , luar kelas, dalam sekolah, luar sekolah and so on !
Tapi, aku pelik, kenape dorang tak pernah rase bersalah dalam hati ek bila dapat 'MAPUH' atau 'BURN' atau bahasa luarnya suka sindir kawan bila depan lelaki :) Hmm, aku tau, maybe dorang nak tunjuk hebat lah tuh bila dapat 'mampuskan' kawan kan ? Tabik spring kat kau kan kawan :'D. Kau berjaya buat aku terasa hati dan post pasal kau dalam blog comel aku. Whyyyy ? Nape, kau ingat aku manja laa nie sebab sume hal aku taip kat blog, sume mende aku taip kat blog?
Tak K.. Aku citer kat blog aku sebab takkan aku nak citer kat backstabber pulakkan ? :P Haha



NOTA JUMAAT : Isnin depan ade Majlis Konsultasi Ibu Bapa kat Dewan Besar :) And aku harap takde mende yang karut-marut timbul hari tuh :D Sayang cikgu SMK Kamil :D

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)