Friday 29 June 2012

Aku busy, mungkin lama lagi aku akan kembali.



Assalamualaikum dan salam sejahtera kat blogger dan readers yang aku hormati dari hujung rambut aku sampai ke taik kuku yang melekat di celah kuku kaki ku :) *Jangan muntah k*

Hmm, aku sebenarnya saja je update entrie kali nie walaupun baru semalam dah update :) Act, aku taknak jadik blogger tegar. Bukan taknak, tapi memandangkan aku masih belajar, biarkan aku belajar dulu k. Hal ini kerana, aku dapati kebanyakkan orang dewasa yang berumur 25 tahun keatas dan yang sudah bekerja, tak lupa juga kepada individu yang memegang pangkat 'Encik' dan 'Puan', MERINDUI ALAM PERSEKOLAHAN ! Betol tak betol tak?
Alaaa, tak payah nak geleng-geleng kepala k? Elehh, taknak mengaku konon :P
*macam esei PMR dulu je...*

Ehh, aku rasa dah lari dari tujuan asal aku update blog kot. Sebenarnya tujuan aku update entrie nie just nak cakap yang aku sebenarnya baru buat bota Biologi dalam buku SPM Tahun-Tahun Lepas tuh. Pastuh, aku mengantuk. So, supaya mata aku segar balik, aku buat perkara yang aku takkan mengantuk dan sanggup berjaga malam IAITU ...

*Tarik nafas, LEPAS ! Tarik nafas, LEPAS !*

JENG JENG JENG




MELANTAK DEPAN KOMPUTER !



Hmm, aku sendiri pon dah lama tak update blog, biarpun baru semalam. Tapi baru semalam lah aku boleh betol betol agak relax sikit update. Homework banyak k. Sekolah aku dah mula melangkah macam sekolah Kluster. Jadik, cikgu bagi homework. Aku okey je, tapi masa untuk disiapkan tuh lah yang makan masa. Arghhhh, kadang-kadang aku naik pening nak siap kerja yang mana satu dulu ek? Aku pon amik yang senang-senang untuk disiapkan je. Then, buat yang susah-susah. Kalau ade yang aku tak tau, aku tanya kawan-kawan aku yang pro subjek-subjek tertentu ataupon tanya cikgu terus. Kalau aku rasa tak sempat nak tanya kawan atau cikgu, aku senyap macam tuh je lah.

Okey, takpe lah aku sendiri pon dah rasa mata aku nak kembali segar k. JAdik aku ingin meminta jasa baik korang semua agar jangan tanya sebab aku tak update blog and so on. Followers aku pon dah makin berkurang sekarang. Aku sedar k :'). Tapi tak guna kalau followers bertambun, tapi takde yang sanggup baca hasil taipan kita, ye dok ?
Lainlah kalau korang tuh suka update entrie berpuloh entrie dalam sehari *nonsense k* dan suka blogwalking ke blog femes! Tak pelik korang pon terkena tempias orang femes jugakkan? :D Hehe. KBYE :D

WAHAI RAKAN SEKELAS AKU YANG BACA BLOG AKU NIH, MOHON JANGAN TANYA APE-APE TENTANG BLOG NIE, APA YANG AKU TAIP, DAN SEBAGAINYA BILA DEKAT LUAR. Contohnya, kalau aku ade citer mende-mende yang aku tak puas hati dalam dunia realiti kita dekat blog hijau nih. Tak perlu tanya k. Just baca dan simpan dalam hati u olls jeee :)



NOTA HIJAU : Pen waiting for me. Table waiting for me. Homework waiting to pass up to teachers. Overall, pray for me guys :D

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)