Wednesday, 18 April 2012

Bengang tau takkkkk ?


Sekarang nie eyda tengah bengang giler... tau tak?
Abes tuh, korang bayanglah kan, dari bulan tiga sampai hari nie eyda, Aisyah R, Syafikah Y datang kawad, tapi...
MALANG NASIB, sebab tak dapat masuk pertandingan kawad kaki dalam perkhemahan minggu depan ! 
SUMPAH SAKIT HATI TAU TAKKKKK ?

Tolong jujur dalam menilai kitorang boleh tak ?

Okey, aku tau sume orang back up kawan masing-masingkan?
Tapi, kalau dah masuk tahap menyakitkan hati orang, sape tak marah bebbb ?
Korang tau tak, eyda kesal sebab ade segelintir pihak tak faham perasaan orang lain, kalau eyda ade salah dalam kawad kaki, TOLONG PERJELASKAN APE SALAH EYDA SEKARANG !??? Kawad baru datang tak sampai 48 jam, nak pusing kanan kiri pon tersilap, tu yang korang nak pilih ?

Woooo, tabik springggg lah weii !
Eyda tak kesah korang nak mengata ke, cakap belakang ke, ape ke?
Bak kata pepatahhh, ADE AKU KESAH KE WEI?
Sekarang nie silap sape?
Mentang-mentang kau kawan dia, kau pilih ek?
Eyda doakan agar 'kemenangan' berpihak kepada sekolah kita... :)

------> Sorry, entrie nie memang ade niat tujukan kepada pihak terbabit... 
Eyda geram tau, kawad datang SETIAP HARI, tapi tak dapat. Sedangkan kawan kau, yang datang baru semalam, kau pilih ?? Mane keadilannnnn ?

Untuk kawan-kawan yang senasib ngan eyda pulak, jangan bersedih tau ?
Kalau tak dapat masuk kawad kaki nie pon, kita tunjukkan kebolehan kita nanti ade merempuh rintangan pulak ye? Kita buktikan kat pihak berkenaan yang kita mampu buat dari yang dorang sangka!! Kbaiiii :'(

NOTA KAKI : MAAF, ENTRIE YANG BENGANG :(

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

KOMEN BERUNSUR NEGATIF TIDAK AKAN DILAYAN !!