Tuesday 17 April 2012

Kehidupan yang sangat sangat sangat busy !




Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua blogger(s) dan reader(s) sekalian !

Nampak tak tajuk kat atas tuh ???
Nampak tak nampak takkkkkk ???
*Woooiiii, aku dah nampak la weiii * kata korang kat aku.

Nak ulang tajukk !
KEHIDUPAN YANG SANGAT SANGAT SANGAT BUSY !

Okey, hari nie eyda nak tukar dari eyda kepada aku.
Okey fine ! Lupakan...

Hmm, hari nie, minggu nie aku dah penat lah wei !
Sebab ?
Banyak kerja sekolah, ade latihan kawad kaki, nota-nota subjek lain, latihan,oral bi, pantun, dll. Walawehhh, hari sabtu nie sekolah lahhh, ganti cuti ape entah. Tak sempat nak dengar tadi mase cikgu buat pengumuman, SEBAB ?
*datang lewat 5 atau 7 minit ke perhimpunan tadi*
Muehehe :3

Memang tak sempat giler-giler tau, korang bayangkan je lah, dari pagi aku bangun dalam 4.45 pagii.

Woooo, awal siot !
Okey fine, tuh pon kunci jam, pastuh buat snooze 15 minit. Maknanya aku kunci jam pukul 4.45, 5.00, 5.15, 5.30, 5.45, 6.00 pagi. TAPI takde maknanya pon, harapkan snooze tapi snooze yang mengulitkan... :P

Haaa, pastuh pagi pegi sekolah, rehat makan * nie memang aktiviti yang tak boleh tinggal !, pastuh, dalam pukul tiga aku pegi meratah nasi ayam bakar + kuah gulai kat mussolla ngan kawan kamcing aku ----> Syafikah Yuhamat dengan Aisyah Ramani. * Diorang takde blog, tapi kalau dorang tau aku mention nama kat blog comel nie memang idung dorang kembang 40 inci ! :D

Okey, lepas solat zohor, tidur + baring2 kejap, pastuh pukol 4 dah ade kawat/ kawad. *Aku tak pasti kawad/kawat eja macam mane* Agghh, benci ngan Kawad tahun nie, sebab kalau tahun2 lepas, kawad polis biasanya buat kat sekolah aku je. Tapi tahun nie, dia adekan Kawad Polis dalam perkhemahan !
What the ????

Terpakse skip kelas !
Arrgghhh, this is disaster ! ---> tiru ayat *Gerrado* kelas aku !

Oh ye, mesti korang pelik camne aku update blog nie kan ?
Sebab nya aku takut follower aku berkurang sebab tunggu update citer terbaru pasal aku ! Acecece :D

Dan update yang last tuh pon mase 11 april, pasal Giveaway Kak Una .
Kalau update citer sal aku pulak entrie pasal Homework Bertambun .
Aku bukan malas update tapi busy tau!
Mase cuti empat hari tuh aku aktif lah fesbuk aku, agghh, memang tak lekang tau dari chat, like, selongkar wall orang lain, dannnn yang paling best
aku jemkan noti-noti, salah sorang dari ahli 2PM iaitu Hakimy Zamri Hahaha. Padan muka kimy :D
Hehehe ^_^v peace jangan marah ye kimy !

Okey lah nampak nya masa memang JELLY *jeles* ngan aku kan ?
Okey, got to go nowwww !
Assalamualaikum !



NOTA TAIK HIDUNG : Kawan eyda --> Anis Syafira mintak edit blog nya. Muehehe, cantik sangat ke blog eyda nie anisss oiii ?? Hehehe. Nanti hari minggu ye anis, tu pon kalau tak busyy ;)
*Anis mesti bangga eyda mention nama dia kat sini :P



Suka entrie nie? Klik likeeee :D

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)