Tuesday 29 November 2011

. UKKM . UKKM . UKKM . UKKM .

Assalamualaikum para blogger yang hensem dan comel sekalian . I rasa da lame tak post entrie untuk santapan korang yang tengah boring, tengah makan, tengah minum, tengah blogwalking *kaulah tuh :P , tengah bla, bla, bla, bla. Hahahaha, okey nak citer something special okey ?

Semalam I ade UKKM kat MRSM Besut, hai angguk-angguk geleng-geleng tuh tahu ke ape maksud UKKM tuh ? okey, meh sini nak cakap, UKKM ialah Ujian Kecenderungan Kemasukan MARA . MARA tau tak ? Kalau tak tau, mmmmh, memang tak tau nak cakap ape. Ujian tuh I buat kat MRSM Besut. Semalam saya komen (dalam facebook) dengan kawan mase sekolah rendah kat Terengganu dulu, jom tengok dia cakap ape :)) .

-facebook-
Tempat yang I exam tuh memang jauh tapi kakak saya study kat situ, tu pasal amek kat situ . Senang sikit, nak tanya ape-ape.

Okey stop kat situ. Nak citer pasal exam tuh pulak. Exam tuh ade Math , Science, dengan Soalan Keperibadian. Math tuh, Ya Allah, memang susah giler berbanding dulu. I admit, memang tak buat latihan satu pon ! Dulu senang jew, kalau ingat 2 atau tiga jew I salah paper 1 . Tapi bila lama tinggal kan dia, memang otak dh jadik BLANK, BLUR, nan ape semua lah. Kat tepi kanan I Azhan Aziz, my schoolmate , kat kiri pulak budak sekolah lain tapi tak kenal, belakang pulak ialah Aisya Salim. 


Aisya: Aisya, saya tak jumpe awak pon mase exam tuh, saya selalu toleh kat awak..tapi sayang, tolehanku tak dibalas :( .

KEPADA MATEMATIK:

Matematik, saya sayang awak sangat-sangat. Kalau boleh saya nak belajar pasal awak jew tau! Saya merayu, janganlah bagi otak saya blank dengan awak, tolong jangan bagi saya menyampah dengan awak ek ? Saya janji akan ingat awak selalu :) . Awak tau tak, dulu awak sahabat karib saya, dimana ada saya, disitu ade kalkulator. Saya selalu ade disamping kalkulator, kini diri saya dah di BLOCK oleh facebook dan blog.
INSAN yang menganggap MATEMATIK sebagai sahabat...kini dah jauh daripada saya... Mase jawab exam tuh, saya dah tak boleh ingat semua formula yang awak bagi kat saya. Saya rasa sangat-sangat bersalah dengan awak :( .

Science, soalan senang. Ade boleh jawab, ade ta boleh jawab. Tapi sikit jew laa, yang I tak boleh jawab. Hmmm, Science pulak saya rase tenang nak jawab...


Hah, pasal Solan Keperibadian nie, memang I rase nak ketawa kuat kuat, biar satu maktab tuh dengar yang aku suke sangat jawab Soalan Keperibadian . *eksyen jew lebih, nak satu maktab dengar konon! menyampah lah ~

Hahaha, okey lah . I nak pergi dulu yaaww, nak blogwalking, nak edit blog, nak follow korang yang bace blog I, nak kirim cinta + kuih muih kat shoutbox orang lain dengan nak komen entrie orang lain . :)

Chow ek !

NOTA CINTA : HARAP DAPAT MRSM . Boleh I sambung pelajaran dekat tempat yang lebih bik I guess :) . Pray for me ;D


1 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

  1. Tarikh tunjuk 2011.. Now dah 2021.. I wonder if you dpt it x

    ReplyDelete

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)