Thursday 24 November 2011

RM100 + saya = PM !

Assalamualaikum dan salam satu blogger kepada semua pembaca blog yang saya sayang sangat-sangat ! Merujuk kepada tajuk, mesti awak semua dah tau ape yang saya nak tuliskan ? Ape? Tak tau ?, meh sini nak gitau, tapi jangan lari tau ! Baca sampai habis !! Kalau tak, tanak kawan ! Acece, gurau jew =) !

Hari nie sekolah saya buat majlis untuk bagi duit RM100.00 TUNAI kat semua pelajar Form 1 - 4 . SEMUA okey, TERMASUK la saya nie. Masa mula-mula simpang ke Dewan Besar, kete memang banyak giler-giler ! Sesak, panas, n macam2 lagi lah. Pastuh, umi saya pegi parking kat SK Kamil 2, kalo tak silap. *saya tak hafal nombor sekolah . sebab ade tiga SK rendah kat sana *

Lepas siap parking, saya dan umi jalan masuk dalam Dewan Besar . Actually manyak lagi nak citer tapi masa tak mengizinkan !

Nanti saya update balik ! Nak tolom umi jap !! :)
Chill babe =)

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)