Sunday 20 November 2011

Contest Blog Simple But Awesome !

Saya ditagged oleh Mun . Jadik, saya rase nak tengok lah ape hadiah misteri yang ditawarkan sampai ramai yang tagges-tagged nieh. Bila saya tengok, saya sendirik pon jadik berminat nak join .
Okeylah, awak ? S.A.Y.A ??? Yee , awaklah, yang tengah baca blog eydamylove nih, nak tengok tak hadiah ? *Nak, nak, nak ! :)) 

KAMU (K) : Hadiah menarik tapi syarat dia ape ??

Eyda : Syarat ?? Tuh kat bawah ! :))

 
 - A Malaysian blogger - Mesti ada blog - Follow blog ini ( tak wajib ) - Buat satu entry tentang contest ini dan letak banner contest itu sekali - Tag rakan blogger ( tak wajib ) - Paste link entry di tapak komen
 Haa , korang dah tengok kan hadiah + syarat yang ditawarkan , kan, kan , kan?
Berminat ke tak ?
Kalau berminat, jom ramai-ramai sertai Contest nie !

Eyda tagged >  Aisya Salim .

1 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)