Monday 21 November 2011

Babysitter v.s Lady Boss ! :))

Assalamualaikumwarohmatullohhiwabarokatuh ..
Yang berusaha, Asnida Ridzuan selaku admin blog eydamylove, serta rakan-rakan blogger yang saya sayangi dan dikasihi sekalian.
\ tak payah ngade-ngade nak jadik juruacara entrie oke! Meluat aku / 

Okey, pada malam yang hujan lebat ini, saya selaku admin ingin mengatakan bahawa saya telah dinaikkan pangkat sebagai Babysitter dan juga Lady Boss di rumah dan cc ! \kau hado ? / Tak nak tau ke sebab nye nape ? Sebab umi saya telah mengikutin rombongan ke Langkawi selama empat hari tiga malam. Jadik saya larr yang kene jaga adik-beradik yang kecik + besar kat rumah tu. Mujurlah kakak saya dah balik :) ! Boleh lah kami sama2 jage adik adik kitorang ! Hahaha.
Tadik, sebelum Umi saya pergi (kitorang anta umi kat ### sebab bas tunggu kat sane) , adik perempuan bongsu saya sempat lagi karaoke . Maklumlah, suara pon mengalahkan Mas Idayu siot ! Jeles la tuh :) .

Ha'a, pasal Babysitter nih, mungkin saya dengan kakak lah kene ambik alih semua lah kan tugas umi kat umah nih. Saya jadik Lady Bos start pagi sampai malam, kemudian, dalam pukol suploh, saya jadik pulak Babysitter. Jaga + Main + Buat Susu + Tengok CD + Karaoke dengan adik-adik saya yang lain. 

Pasal Lady Boss pulak, saya lah yang kene jaga kedai umi saya nie. 
Tapi takpelah, saya tak kesahpon kalau setakat 4 hari ! Hahahaha.
Okeylah hujan yang turun nie memang memaksa saya membekukan otak yang dah kekeringan idea nih. Betul, saya sah takde idea, awak ada idea  tak ? Jom kite tukar otak nak ? Saya nak pinjam otak awak!

Tik tok tik tok tik tok, 2 minit lagi dah nak pukul 1 pagi. Saya blah dulu yek ?
Bye bye ! Love You damn much !


Ops, lupe pulak nak menunjuk , saya beli CD Alamak Toyol !! Kalau awak dah tengok senyap. Saya nak menunjuk kat orang yang tak tengok lagi jew !! :)

Jujur saya dah kering idea, maaf entrie malam nie sangat membosankan !

 

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)