Thursday 13 October 2011

Baru Balik Dari Terengganu!

-ASSALAMUALAIKUM-
Before I want to tell you my interesting story,,I want to say sorry if my Grammar weak or broken. I don't want you all think negative to me..But,my paper 1 English PMR, I just correct 27 over 40.  Severe right?So,,I want to speak English so I can improve my English.OK!

12-Oct-2011..
Hari ni sekolah umi saya ade buat lawatan kat Terengganu.Semua family saya ikut..tapi Umi, Ain*adik perempuan bongsu!*, abelong * adik lelaki yg sulung! pergi dgn bas.Aboh,saya,Iqbal dan abe pergi dgn kete sndirik.Pukul 1.30 ptg saya sampai kat Planetarium.Hati sedih siot! sebab tak boleh masuk kat dalam pawagam tuu..kalau abah bawak kete laju sikit jeww, saya da bleh masuk dalam tu...tpi xpelah sy msuk kat luar jew..Best jugak laa..tpi saya rase xe perubahan ape2 pon..sbb saya da lawat Planetarium tahun 2008 mase sekolah rendah untuk pelajar tahun 6 ..so bored..Lepas kitorg pegi kat Planetarium. Kitorg pergi kat Perpustakaan Awam Negeri Terenggan.. Memang besar giler...So far,,memang jauh beza perpustakaan negeri Terengganu dgn Kelantan..Kalau aku jadik rakyat Terengganu kan best!! Sebab pustaka tu dah la besar..pastu dia ade booth dan cafe..kalau kite jadik ahli, kite bleh main cafe kat situ free jew..Best kan??
boleh bukak efbi n berbloggingkan? hahaha...Lepas tu kitorg pegi check in chalet kat sane..Adik sy yg ongsu bile nmpak air jeww,,terus mntak nak mandi ngan umi saya..Umi saya pon cakap >> da gi salin baju.gi mandi nga adik nuh..aku pon pegilaa.. Letih dah la  taip...okeylaa,,nanti saya updated lagi okey?






0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)