Wednesday 24 August 2016

#RoadToGombak


Assalamualaikum semua! Sihat?

Kalau tak sihat takde nak melayan blog aku nie kan? Hehe

Mula-mula sekali, syukur Alhamdulillah, Jumaat nie aku dah dapat daftar ke Gombak dah! Happy sangat! Dua tahun aku tunggu nak masuk sini tau. Kawan-kawan aku yang pergi Asasi dengan Matrikulasi dah tinggal jauh tau! Tinggal aku je terkapai-kapai baru nak masuk Degree. 

Untuk pengetahuan korang, aku akan sambung Degree dalam English Language and Literature. Aku harap aku boleh sesuaika diri untuk Semester Satu nie. Ya Allah, aku harap sangat aku boleh bahagiakan Umi Abah aku.. Aku tau diorang susah sekarang.. Aku taknak susahkan diorang.. Aku rsa tak perlu citer detail la apa yang berlaku, yang pasti,aku nak belajar betol-betol. Aku tak pernah dapat Dean List.. Apa perasaan jadik pelajar cemerlang ye?? :'')

Dahla nie dah kat Gombak. Tak boleh nak leka macam kat CFS dulu... Hmm. Aku harap, bila aku dah kat sana, aku akan selalu tanya khabar Umi Abah, Ata Ma, dengan Pa Ma sekali. I need their du'a to make me stronger than before... Hmm. 

Akhir kata, tegurlah aku kalau nampak aku makin gila, makin pelik, makin jauh. Tegurlah aku.. Tegurlah aku... Aku tak kisah.. In Shaa Allah aku boleh terima slow2 walaupun aku takleh terima benda-benda tu semua. Hmm. Akhir kata, selamat malam semua. Doakan aku dapat jadi pelajar kat sana. Pelajar yang sentiasa menghormati rakan, lecturer, buku,library ;) .. Hmm 

1 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

  1. Tahniah Asnida! Good luck kt Gombak nanti, study elok-elok. Just do your best, kalau dapat dean list it is a bonus. ^-^

    ReplyDelete

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)