Saturday 19 April 2014

Sabtu

Hai ! Assalamualaikum! *flip hair* 


Fuhhhh, lama gila aku tak update blog nie kan? Broadband ade, laptop ade! Satu je sebab aku malas update! Sebab MALAS! :P Wakaka. Yeeee, kalau dah malas memang tak jadik ape-ape lah kan? Satu lagi, penyakit nie memang takde ubat~ Kalau kau pergi hospital mintak ubat dengan doc pong, doc akan bagi kau pelempang kuasa kuda? By the way, pernah rasa ke pelempang kuasa kuda? Hahahahaha


Aku sebenarnya taktau nak citer ape kat korang, sebab hidup aku selama lepas dapat result SPM nie biase-biase je. Takde ape yang "Wowwwww" terjadik pong weh~ Dalam minggu nie, aku dengan AR ade gaduh sikit, lepas tuh bajet mintak clash bagai? Wakaka, dia relax je? Aku yang lebih-lebih pulak apehal? Apekes? Hahaha


Emmm, takde pape pong sebenarnya! Aku sekarang nie, tengah menunggu result untuk kemasukan Uni pulak. Sebenarnya, memang dah ade, tapi banyak halangan lah kalau nak masuk ke Universiti ******** ~ Hmmm. Tapi, tengok lah, dalam bulan 5 ke, bulan 6 ke, kaki aku akan menjejak jugak Universiti atau Kolej atau Matrik atau ???????? Hmmm. Tugas aku, tunggu je! :) Takpe, jangan risau, aku akan update lah aku pergi mane-mane nanti. Kalau dah dapat result macam gituh je? :/ Eyda! Jangan nak membanding-bandingkan result yang Allah dah bagi kat kau okay? Orang lain yang tak dapat ape-ape menunggu je? Bersyukur je lah?!


Okay, okayyyyyy~ Hmmmm, aku rase sampai sini je kot aku update, nanti ape-ape hal, aku datang lagi ye~ Wakakaaka . Kbye! :)




NOTA HIJAU: Ehhhhhhh, lelaki ke perempuan yang patut belanja? :P

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)