Wednesday 12 March 2014

Result Oh Result - SPM .

 Assalamualaikum dan Hai korangggggg~ :) *lambai tangan*
 
 Lama gila aku tak update blog kan? Ramai tak yang rindu aku nie? Ke tak langsung rindu kat aku? Hahaha. Mungkin orang bukan rindu aku pon kan? Tapi rindu kat blog hijau aku nie lah~ Wakakakaka :D
 
 Korang, mula-mula sekali, aku nak tunjuk kat korang Timeline gambar aku dari sekolah rendah darjah enam ke Form 5 :) Hahaha .
 
-2008- (UPSR)
 
 

  
-2009-
 

 
-2010-
 

 
 -2011- (PMR)
 

 
 -2012-
 

-2013- (SPM)
 




Semua gambar-gambar nie aku kutip dekat facebook weh :) Hahahahaa :D Ada yang gambar aku lucu gila kan? Hahahahaha :D Kesah ape aku, semua gambar nie memang natural, takde nak edit-edit ape semualah. Hahaha :D

 Okay, korang dah tengok gambar aku kan? So, sekarang nie aku nak citer lah kat korang pasal Result SPM 2013 ape semua nie. Hari nie dah 12 Mac kan? Dan ape yang penting sekali, RESULT MEMANG KONFEM KELUAR 20 MAC lah weh. Hmmm. Berdebar tuh takde rase lagi. Mesti orang dah kaut abis A aku kan? :P Aku nie memang lah, besok lusa tarikh dia baru ade rasa dup dap dup dap. Semalam, lepas aku balik mengajar budak-budak nie kan, aku balik terus aku pergi kat umi aku...

 Oh yaaa, nanti Jumaat dengan Sabtu nie aku ade kelas dekat Kolej Komuniti Kok Lanas, Kursus Adobe Photoshop :) Haha. Daftar online kat laman web dia, bayaran pendaftaran RM15.00. Ade sape-sape pergi tak??? Umi aku pon daftar, tapi laptop ade satu je kat rumah. Laptop kecik warna merah tuh dah rosak pon. Lepas tuh, umi cakap suruh aku pergi sorang je weh? Mane ade kawan lah. Takpe lah :) Think positive >___<V

 Haaaa, lepas tuh, mase tengah citer-citer tuh, macam mane lah entah boleh keluar pasal result SPM nie. Pastuh aku cakap lah yang aku takmo pergi amik result aku kan. Lepas tuh abah aku cakap, "Tokse ambik mesti sebab takut nie?".. Hmm, takut lah jugak abah weh. Takut da tokleh wak gapo hok supo abah nok. Da usoho doh wak molek maso perekso tuh. Da mitok maaf kalu da tokleh hok supo abah nok deh???

 Hmmm. Mane taknya, kan aku dah cakap, aku tak pernah ambik result! Mesti korang pelik kan? Tak pernah ambik result??? Tak, maksud aku, AKU TAK PERNAH MENGHADAPI HARI AMBIK RESULT! Get it? Mase UPSR dulu, aku tengah mandi dekat pantai kat Melaka. Memang takde feeling langsung ot yang hari nie result UPSR keluar~ PMR dulu pon tengah berendam dalam kolam kat Dungun, Terengganu. Check result pong, guna telefon je. Yang melalui SMS tuuu? Hahaha. Hmm, takpelah, nanti hari ambik result kan, korang tak payah lah serbu sekolah dulu~ Serbu je siber kafe dulu? Check result melalui online~ Wakakaka :D Kalau dapat banyak A, boleh lah pergi sekolah terus pastuh balik lambat-lambat, jumpa dengan semua cikgu-cikgu dulu kan? ;) Kalau dapat sikit je, emmm, pergi bilik kaunseling kot? Lepas tuh balik terus. 

 Peratus untuk diri dibanding-bandingkan dengan kawan-kawan amat tinggi time nie weh. Akan ade yang menangis, yang ketawa, yang duka, yang gembira. Macam mane lah kan perasaan aku nanti result keluar? 


Ya Allah, aku dah buat sebaik mungkin. Aku taktau macam mane keputusan yang Kau akan bagi kat aku, kalau aku dapat result yang okay, Kau jauhkan sifat tinggi diri dalam diri aku, Kalau aku dapat result yang rendah, kau tanamkan lah sifat Tabah dalam diri aku. Berikanlah aku kekuatan yang hidup aku tak bergantung pada sehelai kertas yang bernama Result SPM..


Masalahnya, semua kerja nak guna result SPM lah~ Hmmm. Okaylah, aku rase sampai sini je coretan aku ye? Nanti aku update lagi. Tuh pon, kalau rajin lah~ Wakakakaka :D




NOTA HIJAU : Asnida Ridzuan is waiting for Result. 
Bismillahitawakaltu 'Alallah. Amin Ya Robbal Alamin :')
Hai

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)