Sunday 11 August 2013

Selamat Hari Raya :)

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua pembaca blog hijau, ini :) Maaf kalau aku ade tersilap bicara, tersilap mengata korang ye? Lepas raya nie, aku dah Trial SPM :'). Doakan aku agar aku dapat mencapai target aku, In Sha Allah ;) Bye..

Aku just nak post gambar je :)


Umi . Eyda . Abah

Aku dan budak comel. Baju dia sama dengan aku kan? Hmm, dia datang raya rumah aku nie, sebab tuh aku ajak dia amik gambar dengan aku ;)


Tahun nie raya simple-simple je, kuih raya beli sikit je. Sebab takmo membazir. Tahun lepas, banyak kuih raya yang tak habis. Btw, aku suka baju nie, sebab nampak slim je aku kan? Eh? :P


Raya kedua :) Dalam bekas kecik-kecik nie ialah tapai pulut. Atau di Kelantan, kitorang panggil sebagai tapeyyyy :) Muehehe. Eh? Dalam bekas? Bukan ke orang selalu bungkus comel-comel masuk kan dalam daun pisang atau daun pokok getah ke? Ha'a, memang lah. Umi aku sengaja cari kelainan tahun nie tau. Aku rase nak bawak jugak lah tapai comel nie nanti Hari Raya dekat sekolah aku. Buat dalam warna hijau dengan biru? Ade bran? :P




NOTA HIJAU : Trial Oh Trial :) Kepada calon SPM 2013 di seluruh Malaysia, Good Luck okayyyy? :) Kepada joeda, relax relax relax ;) Tumpukan dekat Trial dulu, lepas tuh, kita bincang pasal kita nie :P Hmm.

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)