Tuesday 18 December 2012

Bila Nak Pegi Bercuti Nie ?

- kampung aku -
- Langkawi -

- Cameron Highlands 1 -


- Cameron Highlands 2 -

- Pantai Bukit Kluang, Terengganu - * kalau tak silap, tak ingat =,=" *
- Kilang Akhbar New Straits Time, Terengganu - 
- Kuantan -


- Melaka -

- Bukit Gambang Waterpark -

- Setiu -

Nota Kaki : Perasan tak muka aku nampak ade yang comel, ade yang tak berape comel kann? Ade aku kisah? Ohh, lupe, gambar nie diambil dalam tahun 2009-2012.. Kbye! :) Tak bercuti kot tahun nie ;( Aku rase lah, sebab umi dengan abah aku busy pasal nak siapkan rumah yang kitorang sambung... Nanti aku update lagih. Bye korang, time kasih sudi bukak blog aku. :D

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)