Saturday 29 September 2012

Tolong orang pon kene pandai pilih !

Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua blogger(s) dan reader(s) sekalian. FEs sekali, aku nak mintak beribu-ribu maaf kat korang sebab lama tak update blog hijau yang comel dan tenang nie k? *bajet blog cute* Okey, tengok tajuk kat atas tuh! Sebenarnya ade benda yang aku nak citer kat korang yang buat aku rasa tersentak kat sini.. Okey, aku citer start dari mula k? 

___________________________________________________________________

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
___________________________________________________________________

Sebenarnya, mase Maghrib tadik, aku tengah bersihkan balik handphone aku yang aku lekatkan dengan sticker berbulu..Well, as you know, pelekat which is sticker kan bergetah kat permukaan dia tuh. So, bila aku cabut pelekat tersebut, of course not totally of the sticker tuh tercabutkan? So, baki-baki getah yang tak tercabut tuh, terpaksa aku kene buang sendiri guna tangan aku sendiri.. Tapi malangnya, Tak tercabut. So, getah-getah tersebut telah berikan effect yang sangat sangat sangat hodoh kat housing handphone aku. 
Seriously k ? :) So, aku pon dah mula pening nak pikir camne nak buang menatang pelekat nie kan? Mane tak nye, takkan nak buang dengan tangan kot. Banyak gilaa kot getah tuh wei ! :( So, aku decide nak panaskan air, pastuh rendam je dalam tuh. Jangan nak fikir aku panaskan air guna api kat gas tuh. Memang tak ah kan? Aku guna pemanas air je.. Jangan nak cakap aku pemalas, korang pon ape kurang nye ye dokk ? Jadik aku amik keputusan untuk mandi je lepas rendam housing phone aku tuh dalam air panas, mase aku nak sikat rambut aku. Aku ade usik jugak lah adik perempuan aku nie. bila dia keluar tuh. 

Aku dengar suara orang duk cakap-cakap.. 

SEBENARNYA BANYAK YANG AKU NAK KENE TAIP.. TAPI AKU TAKNAK BURUKKAN SESIAPA.. SEBAB ORANG YANG AKU NAK CITER SANGAT RAPAT JUGAKLAH DENGAN FAMILY AKU...

Nanti aku update lagi. BYE ! :D
















0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)