Tuesday 6 December 2011

Study, study, study, dan study !

Hari nie eyda nak post entrie pasal study.
Study, sape kat sini malas?
Sila angkat tangan anda sampai nampak ketiak tinggi-tinggi.
Hmmmm,eyda akui, eyda pon malas jugak seperti anda yang angkat tangan sampai nampak ketiak tuh.
Tapi, kadang-kadang terfikir jugak, kalau aku malas study, nati besar aku nak jadik ape ??
 
nak jadik nih ?

 atau nih ?


 
 atau pon nih ?




dan macam-macam lagih laahh..

Hari tuh, cita-cita saya ialah nak jadik Pramugari,

SEBAB, eyda boleh pergi melancong kat luar negara.
TAPI, umi cakap kalau jadik pramugari, badan kene langsing selalu. 
Kalau dah beranak ada anak, kire

YOU ARE FIRED!

Kalau jadik pemandu pelancong pon best jugak kan ?
Boleh pergi melancong jugak .
Ataupon, cikgu Matematik ?
Saya kan minat Matematik. Manelah tau, nanti jadik seorang Cikgu Matematik yang berjaya seperti Cikgu saya iaitu,
- Cikgu Hasbullah, mase darjah 6 -
- Cikgu Azmi, Tingkatan 1 -
  - Cikgu Sabariah, Tingkatan 2 -
- Sir Zul, Tingkatan 3 -
- Cikgu Azri, (cikgu tusyen) -
 Tapi, nak jadik semua tuh pon. Kita mesti lah ade Kelulusan dulu... 
Jangan nak pikir nak senang jeee.. Tapi, STUDY ? Malas ~
 Same lah macam eyda.. Tak tau nak jadik ape..
Korang, kerja ape  ek yang berkaitan dengan komputer nih ?
Eyda suke laah main-main dengan komputer nih. Mane lah tau nanti besar ade syarikat komputer sendiri.Jenama,

Eyda's Computer
Aiseyman, besarnye cita-cita!
Nak jadik tuh sume kau kene lah pandai !
Jangan cakap jew pandaii..

Haaa, korang, jom kite sembang-sembang pasal cita-cita eyda + korang nanti besar? nak ?

Kalau nak, awak-awak semua boleh lah komen ka entrie nih ek ?
Kalau korang komen eyda bagi flying kick kiss MUAH kat dahi okey ?

2 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)