Saturday 17 December 2011

Contest I'm just beautiful ME By Aimie Diyanna



Pssss, jangan lupe jawab salam :).
Hari nii eyda update blog,tapi bukan untuk cerite, tapi tadaaaa

UNTUK CONTEST I'm just beautiful ME oleh Aimie Diyanna :)

Okey, sekarang eyda akan cakap ape syarat yang eyda kene ikut oleh Kak Aimie. *perasan adik pulak, oyeah! ;D

Syarat -Syarat Penyertaan yang WAJIB eyda ikuti ialah :

1. Mesti ade blog dan facebook .

Blog dah ade :).
facebook pon dah ade :)

2. Kene follow blog Kak Aimie Diyanna .


dah follow ;D

3.Mesti LIKE dan Add as Friends : Fanpage Aimie Diyanna , Latest Design , Hidayah Salle , Pumpkins Butik , Coolshoppe LensMurah , Fashionist Paradise .



4. Nama Facebook dan ID follower (nickname dalam Cbox = eydamylove)
kat komen bersame entrie Contest.


Semua syarat nombor satu sampai tiga DAH! Nombor 4 jee belum lagih :).

Okeyy, now kite cakap cara-cara penyertaan pulak !
Eyda akan letak kat bawah nie oke ?


Cara - cara penyertaan (Wajib dituruti) : 
  1. Buat satu entry di blog korang yang bertajuk  "Contest I'm just beautiful ME By Aimie Diyanna"
  2. Letakkan gambar korang yang korang rasa paling cantik/comel/cute dan yang sewaktu dengannya lah. Tak kesah pun berapa gambar. Dan ceritakan kenapa korang memilih gambar tu dan apa kenangan yang ada pada gambar tu.
  3. Buat 1 @ 2 perenggan dengan ayat atau apapun yang kreatif tentang Blog aku ni. (Bagus  atau tak bagus atau cantik atau buruk atau apa apapun pasal blog aku)
  4. Letakkan Banner aku yang di atas tu pada entry contest(wajib) dan sidebar Blog korang(tak wajib).
  5. LINK kan Banner/entry tersebut ke sini.
  6. Tag 3 orang sahabat Blogger anda dan pastikan mereka join jugak. haha
  7. Bila dah publish entry tu, teruss tinggalkan link entry korang tu dekat ruangan komen ni bagi memudahkan aku kenal dan pasti siapa yang dah join.
  8. Pemenang akan umumkan berdasarkan entry yang kreatif , simple dan memenuhi syarat seperti di atas :) dan pemilihan pemenang dan pemberian hadiah adalah muktamad.

Dah tengokkan Cara-cara penyertaan. Sekarang ni eyda nak letak gambar yang dipertaruhkan dalam Contest nih. Lets cekidout :) !

-satu-


Gambar nie mase cuti tahun nie, sajee buat test pakai shawl :).
Eyda sebenarnya memang minat pakai shawl, tapi kalau keluar pegi mane eyda pakai tudung bawal ataupon tudung Ariani jee. Sebab senang jee, kalo pakai shawl, berbelit! dah la eyda nie lambat sikit kalo da pakai shawl tuh..

-dua-


Next, kite cakap pasal gambar nie pulak. Gambar nie diambil kat Cameron Highlands dekat Bukit Arabella. Eyda pegi kat sini dengan rombongan sekolah tapi Tingkatan Tiga je.Nak tenangkan minda gituh ;).
Teka mana satu eyda ? Yang pakai tudung hitam tuh. Yang pakai tudung pink ialah kawan eyda, Nur Aisyah.


Yeah, see my picture ? Saya memang pakai spek! ^_^ v peace yaww~ nampak skema tak ? Actually saya TERsangatlah happy-go-lucky.
P/s: Jom kawan dengan saya ! Girl only!! Boboi Boy , jangan gedik !
Cakap pasal gambar pulak, gambar nih pon cuti tahun nie jugak! Ambil dekat Tesco bahagian Restoran The Chicken Rice Shop! Nampak tak saya pegang ape ? Chopstick! Tak reti pon makan, buat gimik jee dalam gambar, kengkonon nak jadik macam Orang Cina makan dengan alah tuh! huhuhu

Dan last sekali, gambar nih nombor empat.


Haaa, saya pilih gambar nie sebab saya rasa gambar nie comel laa :).
Gambar nih diambil kat Kuala Lumpur. Nampak ayu gituh berbaju kurung ~
Ceriter ci sebalik gambar nie ialah, mase nie perkahwinan Pak saudara saya yang paling sporting gituh :).weeee, oleh disebabkan gambar nih comel, saya sengaja edit campur dua-dua sekali gus, Kak Aimie tak marah kan ?? :). heeee, dan gambar nie jugak saya ambil untuk dijadikkan header untuk blog saya nih. Haaa, tu je lah Kak Aimie. DONE~

KEPADA KAK AIMIE PULAK :

Blog Kak Aimie nie sume dah okeyy. Entrie yang menarik, bahasa yang mudah difahami untuk semua bloggers yang datang singgah ke blog akak. Loading pon cepat. Satu jee yang eyda tak puas ati kat Shoutbox, tulisan tak nampak dan warna kuning tak sesuai laa akak , sorry akak ! :)
Yang lain semua dah okey!Dari segi susunan pon dah okeyy, sebab blog akak tak pakai widget-widget. Blog akak pon kemas, dan tidak menyemakkan pengunjung yang singgah untuk berkelah :). yang lain dah okeyy! Tu  je lah rasenye! Oh lupe nak cakap, saya suke style Kak Aimie lah, nampak sporty! :)

ANDA DI TAGGED :

1. - Aisya Salim -

2. - Irah Noor Khan -

3. - Cik.Yami -

4. - Kak Lyssa - *kasi nahas tagged blogger popular :P

SIAP, dah Kak Aimie, hope menang dan tidak lupe nak ucapkan Good Luck untuk result SPM nanti bulan 3 ye?
Happy EARLY Birthday Kak Aimie! Love you Muah :*** ~
" Who Says Youre not perfect? Who says you are not worth it ? "

1 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)