Friday 9 December 2011

Ben Ashaari Tanya Kenapa Blog Saya Lain Dari Yang Lain

BEN ASHAARI

Ok , segmen ni simple jer sebenarnya… Sekadar blogger memberitahu sendiri identiti blog mereka .. Apakah daya tarikan yang ada pada blog mereka dan apakah mereka rasa mereka patut pergi lebih jauh.. Keyakinan diri blogger tu sendiri ! Hehe.. Ada brani ??

Assalamualaikum, pada malam yang bersejarah nie, eyda selaku pemilik blog eydamylove yang serba hijau nih telah masuk Segmen Pak Cik Ben Ashaari yang famous emes tuh. Dah, stop berjenaka eyda oii :) .

Pada pendapat eyda, blog eyda jugak akan jadik berjaya seperti blog Pak Cik Ben jugak. Eyda yakin dengan blog eyda yang kemas dan teratur nih tidak menyerabutkan readers, bloggers, dan jugak orang yang datang blogwalking kat blog eyda nih. Sebab bagi eyda dengan blog yang serba hijau nih mampu menarik perhatian bloggers sekalian kerana kebanyakkan blogger (perempuan khususnya) mesti amik warna pink sebagai tema blog dorang  :). Bagi eyda jugak, cara penulisan jugak penting untuk menarik perhatian para pembaca supaya mereka sering berkunjung ke blog eyda nih, bak orang tua cakap, sambil berkunjung,sambil menambah kenalan dan jugak menimba ilmu pengetahuan. Untuk pengetahuan Pak Cik Ben, blog eyda lain bukan sahaja dari segi rupanya yang hijau, malah bagi eyda blog nih jugak sesuai untuk dibaca kepada semua lapisan masyarakat tidak kira peringkat umur.Satu lagi, blog eyda boleh dijadikan tempat meluahkan perasaan ataupun nak citer sesuatu sebab eyda seorang Pembimbing Rakan Sebaya (pelajar perempuan only). Sekian, Terima kasih pakcik Ben :).  
LIKE JIKA SUKA ENTRIE NIE :)

7 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

  1. Terbang dari segmen sama.. SELAMAT BERSEGMEN

    ReplyDelete
  2. salam kenal dan follow :)

    www.akumad.com

    ReplyDelete
  3. datang sini .. singgah + follow ,, segmen yg same .. jemput usha blog cik leeza ye ,, http://leeza-awak.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  4. eza singgah sini dari segmen yang sama..

    ReplyDelete
  5. comel blog... :)
    best laa dpt msuk abg ben pnye segmen..hehe

    ReplyDelete
  6. singgah dr segmen yg sama...done follow u...meh dtg blog sy plak ye...klu sudi follow kembali:)

    http://belogdaku.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  7. singgah dari segmen sama...lambat bw sebab da lama xupdate blog...salam perkenalan dari blog fendy

    http://fendy1302.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)