Friday 23 December 2011

Alhamdulillah dapat 8A :)



Assalamualaikum :)
Ingat tak dalam entrie nih , eyda ade cakap kan pegi


Bukit Gambang WaterPark 
*sila cakap Bukit Gambang WaterPark ikut macam THR Gegar gituh~

mesti rindu kat I la tuh :)
oh yeah oh yeah I tau :P
welk.

As you read my tittle ,
guess wat ?
what what ?
oh yeah oh yeah,


SAYA DAPAT 8A DALAM PMR :)
Alhamdulillah :D

Cer tengok gambar nih,


Kelmarin, mata saya selalu berkelip-kelip dan bergerak-gerak,
*nak pakai eyeliner pon susah.
Hmmm, saya pon pegi tanya umi, 
Umi, bakpo eh mato da sokmo gerok.
Gere weh. (Umi, kenape ek, mate da selalu gerak-gerak, geram nye)

Umi pon cakap, hmmm, nok buleh berito gembiro la tuh.
(hmmm, nak dapat berite gambira laa tuu..)

Hmmm, dalam hati memang tak sangka lahh.
Semalam, kitorang pegi makan dekat kedai yang dekat dengan tempat kitorang nginap.
Pastuh cakap cakap ngan abah ngan umi.
Saya cakap saya berdebarlah, see what my father said.
Debar mean tak sedialah tuh ~
errr. memang tak sedia :(.
Saya tak ingat care nak buat keputusan semak melalui Semakan SMS, saya pon on fesbuk.
Malam tuh jugak anta.

Kejap tuh.
tut tut tut tut. *sms berbunyik.
Tulis, perkhidmatan kene hari nih start pukol 10.00 pagi.
Hmmm.

KEESOKKAN HARINYA,
eyda bangun dalam pukol 9.37 a.m.
pastuh, guling-guling atas katil dan amik henfon terus set alarm mpukol 10.00 a.m. Konon nak check result pakai Semakan SMS ~
TEPAT pukol 10.00 anta,
sedih siot, result takdapat dia cakap SEBAB tak cukup kedit =.='
Mak aih .
Hmmm, pastu send melalui fon abah.

Tup tup.

Dapat SMS cakap saya dapat 8A.
What ?
Saya pon cakap kat kakak saya. 
Aik, da dapat 8A ?
taksangka la pulak..
Ish.
But, yang pasti, bacth taun nie memang banyak yang main-main.

Got to go.
Esok saya kene jadik 'BOS KECIK'.
NAnti saya update lagih ek ?

Thank you :)

Sebelum tuh entrie nih nak kedit kat umi dan abah saya dan semua cikgu yang ngajar saya taun nie :)

1. Mohd Ridzuan (abah saya)
2. Zailina Abd.Rahman (umi saya)
3. Cikgu Zulkifle (Mathematics)
4. Cikgu Hamnah (BM)
5. Cikgu Azizan (SN)
6. Ustazah Mahizan (PAI merangkap guru kelas)
7. Cikgu Ramani dan Cikgu Noraini (KHB)
8. Cikgu Abdul Rahman (Sejarah)
9. Cikgu Zanirah (Geografi)
10. Teacher Raihan (BI)
11. Cikgu Azri (tusyen Math)
12. Cikgu Rohaya (tusyen BI)

dan rakan seperjuangan yang lain.
TErime kasih atas sokongan dan bantuan anda :D


SUKA ENTRIE INI?
LIKE :)

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)