Thursday 4 July 2013

In Sha Allah aku jadik kawan kau sampai bila-bila.

Assalamualaikum dan hai "dear" :')


Mula-mula sekali, aku tak tau nak start entrie aku macam mane. Ya Allah, aku tak tau sama ade kau baca atau tak blog aku. Entahlah. 


Okay, aku takmo panjangkan cerita, okay macam nie, Dear Tut tut, tadik kita jumpa kan? Kau ade tanya aku kan, boleh tak kalau aku jadik kawan kau sampai bila-bila kan? In Sha Allah dear, tapi aku takmau janji ape-ape dengan kau, aku takut dua-dua hati akan terluka. Aku mintak maaf sebab sepatutnya aku tak perlu pon post pasal nie dalam blog aku. Tapi, seriously, aku tak tau nak cakap macam mane dekat kau. Okay, sekarang nie masa menunjukkan 9.43 p.m. , biasanya, mase nie both of us akan saling texting each other kan? Tapi, kau cakap kau tak mau aku amik tau pasal kau sikit pon. So, aku nak cakap macam mane dekat kau? :'( Nie first time aku menangis sebab love? Hah? Cinta? Tak tak. BFF --> Best Friend Forever. Hmm, Ya Allah, aku tak tau kenape bila berhadapan dengan kau aku jadik malu tau? Seriously, aku tak amik kisah pon tentang 'masalah' kau. Err, bukan tak amik kisah langsung, tapi, aku tau semua orang ade masalah kan? Semua orang! Even aku sendiri pon ade. 


Aku tak tau, aku tak boleh nak bergurau dengan kau depan orang lain. Aku boleh gila-gila dengan kau dalam telefon je, dalam mesej je :'( Tapi dekat luar. Ya Allah, aku jadik segan tau? Sebenarnya, aku sendiri pon suka bercakap dengan kau, dan aku jugak tenang bila cakap dengan kau. Tapi, aku malu nak bercakap dengan kau dalam kelas. Entahlah. Aku rase orang akan cakap aku gedik (gelenya?). Hmm, aku harap sangat kau still anggap aku kawan kau. Tapi, last mesej kau buat aku terkedu, buat air mata aku jatuh? Nie mase tengah menaip nie pon air mata aku tak jatuh, tapi ia ade dalam kelopak mata aku weh. Pastuh, rasa sesuatu dalam dada aku, sebak. Aku tak tau, tapi perasaan sebak ade bila kita sedang menahan perasaan dari nak menangis. 


Pastuh, tadik aku ade call kau kan? Hmm, Ya Allah, Tuhan je tau perasaan aku bila kau cakap, dah call kau, dah text kau, dah amik tau pasal kau. Ha'a, memang aku cakap, emmm, okay, aku tokke mesej mu doh, aku tokke call mu doh. Tapi, berat sebenarnya mulut aku nak cakap macam tuh. Sekarang nie, ape yang aku perlu buat ialah cuba bertendang bertenang dengan sebaik mungkin. Sekarang nie hati aku dah cool sikit. Tapi, aku dapat dengar suara kau sebak mase kau nak cakap dekat aku macam tuh kan? Aku tau okay. Aku dah dapat kenal diri kau melalui suara kau okay? 


Takpelah, mase nampaknya cemburukan aku sebab aku dah menaip pasal kau. Jadik, aku rase dah tiba masanya untuk aku berhenti menaip! :'( Andai kata kau baca blog aku, boleh tak kau send mesej macam nie --> >_< atau :) atau :') atau :'( atau mane-mane smiley dan cakap yang kau dah baca blog aku. Lepas tuh, baru aku dapat cool secool-cool nya. Hmm, macam mane nak berhadapan dengan kau esok lusa tulat tubing nanti ye? Dear, RAK NAH! Bye. :"")






NOTA HIJAU : Aku suka bercakap dengan kau tadik, aku suka mata kau, shine bright like a diamonds! :) Tapi, semua tuh dah takkan berlaku. Dan tak akan pernah berlaku dah. Okay, In Sha Allah, walaupun kau dah tak bagi aku call atau text kau. Aku akan ingat kau okay? Dan, aku janji, yang aku dah tak akan tanya pasal diri kau seperti mane yang kau mintak. Aku jugak mintak maaf sebab send message macam tuh dekat kau. Bye...

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

Hai, terima kasih kerana membaca post ini. Jangan lupa tinggalkan komen ya? :)