Sunday, 31 July 2016

Happy birthday yang ke-20 Afiq Roslan!

Assalamualaikum and hi guys! 


Its been so long i am not posting any post here! Nie dah dekat setahun dah kot, 1st post tahun nie masa 24 January dulu kan?! Sampaila malam nie! Fuh! :D


Hai Afiq Roslan! :D


I just wanna shout Happy Birthday yang ke-20 to you, my dear! :D


Aku cuma nak post gambar je, hehe. Nak wish panjang lagi haaaaa, check WhatsApp awak hokayyyy >_<V Kan aku post jiwang meleleh kat sini kan ada yang cakap aku nak show off bagai pulak! Huuuuuu :P Kbye! :D


Gambar tahun 2014 rasanya. Entah. Lupa.
NOTA HIJAU: Aku masuk Gombak 26 Ogos nie nanti wey! Aaaaaa. Mula-mula masuk 30 Ogos, lepas tu semalam dapat email cakap 26 Ogos pulakkk! Alahai. Sedihnya akuuuu! :( Aku memang tak sabar nak masuk Gombak, tapi kan, tak sangka la dalam secepat tu! :( Argh, okay bye korang! Happy birthday Afiq Roslan! :D First time post sini kan? Sekali dah la. Post banyak-banyak nanti orang meluat kan?! HAHA.

0 orang doakan saya dapat 9A+ dalam SPM 2013 :) :

Post a Comment

KOMEN BERUNSUR NEGATIF TIDAK AKAN DILAYAN !!